2015. augusztus 29., szombat

Akagami no Shirayuki-hime



12 éven aluliaknak nem ajánlott!

A főszereplő Shirayuki, akinek a neve magyarul Hófehérkét jelent. Ezzel együtt pedig már nem is hangzik olyan furcsán az „almavörös” jelző, amellyel a lány haját illetik. Mindebből pedig már sejteni lehet, hogy a történet kezdete az ismert mese szabad feldolgozásán alapul. Ám itt a lány korántsem hercegnő, sőt, szakmáját tekintve gyógyszerész, mivel sokat tud a növényekről. Egy egyszerű lány, aki csupán ritka hajszínével tűnik ki a tömegből, ám ez épp elég arra, hogy felkeltse az ország első hercegének, Rajinak a figyelmét, aki ágyasának akarja megszerezni Shirayukit. Főszereplőnk viszont, erről tudomást szerezve, levágja hosszú haját, amit csinos masnival összekötve elküld a hercegnek, majd útra kel, és Tanbarumot elhagyva meg sem áll a szomszédos Clarines királyságig, ahol végül egy erdőben köt ki. Itt ismerkedik meg Zennel, Kikivel és Mitsuhidével, akik végül segítenek neki, hiszen Raji herceg nem hagyhatja szó nélkül ezt a sértést. Időközben képbe kerülnek a meséből elmaradhatatlan almák, barátságok köttetnek, és Zenről is kiderül, ki is ő valójában.(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

2016-ban érkezik a 2.évad is :)

7 megjegyzés:

  1. Üdv!
    Sajnos valami nem stimmel a 6. és a 7. résszel. :(

    VálaszTörlés
  2. nem jó a 6. rész :(
    Itt a link: http://indavideo.hu/video/Akagami_no_Shirayukihime_-_6resz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük az észrevételt,és a linket :)

      Törlés
    2. Miért nem tudom megnézni a 8.részt sehol sem

      Törlés
  3. 8-12-ig mar nem engedi h megnezhesem!!
    Miert?

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Én most néztem meg a maradék részt és engedte :D Alig várom már a 2. Évadot :D :D :D

    VálaszTörlés
  5. Álatian jó :D én a 19.részig néztem meg és nagyon várom a folytatás :D Remélem minél hamarabb nézhetem tovább a folytatást :)

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre