2015. június 2., kedd

Ezüst Nyíl


Alaszkában az emberek sokszor veszélyes közelségbe kerülnek a Grissly-medvékkel. Ilyenkor a jól betanított vadászkutyáinak kell megvédeniük gazdáikat.Történetünk egy kiskutya születésével kezdődik, aki az Ezüst Nyíl nevet kapta. Az embereket évtizedek óta fenyegeti egy téli álmot nem alvó, félszemű medve. Különös kegyetlenséggel gyilkolja az útjába kerülő turistákat és helyieket. Ezzel rettegésben tartva mindenkit. A kiskutya apja, Riki a medvevadászok egyik legjobb vadászkutyája. Ezüst Nyíl születése után nemsokkal apját a rettegett Grissly egy szakadékba hajítja. Ezüst Nyíl ennek mind tanúja volt. Megfogadta, hogy mindenáron a legjobb medvevadásszá válik és megöli a félszemű óriásmedvét, Imperialt.

Részek Online(Magyar szinkron):
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész

Darabokban(előző bejegyzés)



7 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Először mikor megnéztem a kisöcsémmel (2000-ben), akkor egyből megszerettük, de ahogy nőttünk feltűnt nekem az mintha kivágtak volna belőle egy pár jelenetet!!! És utána kerestem igazam lett!!! De azokat csak az nézze aki bírja a horror filmeket például!!! És van belőle folytatása Ezüst Nyíl fiáról szól Weed-ről, de az csak angol felirattal van fent. De inkább ezt a változatát nézzétek meg mert én is ezen nőttem fel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A weed-hez le lehet tölteni a magyar feliratot. Pár éve sikerült valahogy nekem is, sajnos nem emlékszem, hogy honnan és milyen módon.

      Törlés
  2. Sziasztok! Először mikor megnéztem a kisöcsémmel (2000-ben), akkor egyből megszerettük, de ahogy nőttünk feltűnt nekem az mintha kivágtak volna belőle egy pár jelenetet!!! És utána kerestem igazam lett!!! De azokat csak az nézze aki bírja a horror filmeket például!!! És van belőle folytatása Ezüst Nyíl fiáról szól Weed-ről, de az csak angol felirattal van fent. De inkább ezt a változatát nézzétek meg mert én is ezen nőttem fel :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót! Ezt én sem tudtam :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok engem az érdekelne hogy lehet az össze részt vágatlanul megnézni. Úgy hogy nincs részekre vágva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      köszi,hogy jelezted.Azóta már van egészben is.Ki is rakom mindjárt őket :)

      Törlés
  5. Valaki tud olyan linket adni amit kulfoldon is tudok hasznalni?? Itt nem engedi nezni kukfoldrol
    Koszi

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre