2014. november 2., vasárnap

Szél támad

LINK LECSERÉLVE!



Miyazaki Hayao búcsúműve,a Kaze tachinu ugyan csak olyan jól sikerült,mint az összes többi.Gyönyörű a látvány világ és az érzelmek megnyilvánulása is.Mind sajnáljuk,hogy ez az utolsó műve,hiszen mindenki már kisgyerekként beleszeretett Miyazaki Hayao által megteremtett fantasztikus világba.Nézze meg mindenki,aki szereti a műveit,és az is,aki nem.A történet komoly mondani valókat is tartalmaz,ahogy az összes többi,ezért megtekintését 15 éven felülieknek ajánlom.

Jiro arról álmodik, hogy repülőgépeket tervez. Mivel gyerekkorától erős szemüveget hord, és emiatt reménytelen, hogy pilóta legyen belőle, 1927-ben csatlakozik a legnagyobb japán repülőgéptervező mérnökcsapathoz. Tehetségét korán felfedezik, és a világ legelismertebb tervezői között tartják számon, majd egész életében óriási lendülettel dolgozik a repülés technológiai fejlesztésén. A film élete krónikája, és mindazon eseményeké, amelyek komoly hatással voltak rá: az 1923-as nagy földrengés, a gazdasági válság, a tuberkolózis-járvány, vagy Japán bekapcsolódása a világháborúba. Megismerjük Jiro szerelmét is, Naokót, illetve kollégáját, Honjót, akivel mély barátságot szőnek.(Port.hu)

Online:
Megnézem!

Letöltés


8 megjegyzés:

  1. Szia!

    sajnos az online linket törölték.
    Csak most jutottam el idáig, hogy belenézek.... sajnos nem tudtam megnézni.

    Jutta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne aggódj,kicseréltem a linket :) Már megnézheted .)

      Törlés
    2. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm a segítséget és a link cserét ! :)

      Jutta

      Törlés
  2. Szia!

    Sajnos a link alatt már nem található fájl, tudnál ez ügyben segíteni?

    Köszönöm!
    Reka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenlőre csak halott linket találtam,de még keresem :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Lehet, hogy csak nálam nem működik, de rá kattintok a linkre és a "Tovább" után nem történik semmi ToT.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van,hogy legalább 2x kellett nekem is ráfrissítenem,mire felfogta,hogy én a tovább-ra akarok rákattintani.Most próbálok keresgélni alternativákat,de sajnos nem áll olyan sok a rendelkezésünkre :/

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre