2014. augusztus 19., kedd

Love Stage!!



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Kövezzetek meg... de nem szeretem se a Shounen Ai-t,se a Yaoi-t. De én ezen az animén szétröhögtem magam :D Igaziból a borítóképén akadt meg a szemem,és nem is figyeltem meg a műfaját.Lehet jól is tettem,különben nem hiszem,hogy megnéztem volna.Ez is az idei év egyik kellemes csalódása.

Ismertető ideiglenesen angolul : http://myanimelist.net/anime/21105/Love_Stage!!


Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó anime *---* több része is lesz ugye ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 10részes lesz :) nemrég adták le Japánban a 7.részt,szóval hamarosan lesz feliratosan is.De a nyár végén,az anime is véget ér,mert ugye már csak 2 rész kell,és hetente jelenik meg.

      Törlés
  2. A nyolcadik rész is fent van már az indavideón :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. istenem :) Pénteken lefordították a 9. részt XDD istenem Izumi kérdése Rei-hez ... kicsit kiakadtam

      Törlés
    2. Hát én ezen a részen is halálra röhögtem magam... :D
      Már csak 1 rész van hátra :)

      Törlés
    3. Ma végre megnéztem azt is... az elején az a 3 pasi....meg a végén, amikor lerohanja ... .Nagyon vicces volt.
      Elvileg lesz még egy OVA és valamikor egy 2. évad is.
      Mit is mondjak, remélem igaz.

      Törlés
  3. Az egyik kedvenc mangám, így teljesen le voltam nyűgözve mikor megláttam hirtelen, hogy már kijött animében is. :D Viszont a hosszon meg vagyok döbbenve, a manga még mindig vígan fut, remélem még jó sokáig, szóval hacsak nem akarják elszúrni rengeteg rajongó kedvét, bizton állíthatom, hogy lesz 2. évad, sőt, talán még 3. is. ;) Úgyhogy nem kell csak az OVA-ban reménykedni, hanem izgatottan várni a 2. évadot. ^^

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre