2014. augusztus 19., kedd

Ao Haru Ride





Az egyik kedvencem a 2014es nyári animék közül.Nem okozott csalódást.Az első résztől kezdve mindig követtem,és azonnal megnéztem az új részt,amint kijött a felirat.A mangát még nem olvastam,de amint vége az animének,elolvasom mert nagy kedvem lett hozzá .) Aki szerette a Sukitte Ii Na Yo-t,annak az Ao Haru Ride is elfogja nyerni a tetszését.Ez egy igazi,csajos anime :)

A történet egyszerű,de még is nagyszerű.Yoshioka Futaba és Tanaka Kou régen egy iskolába jártak,és szerették egymást.Egy nap Kou anélkül,hogy bárkinek szólt volna,iskolát váltott és el is költözött a nyári szünet alatt.3 év múlva Yoshioka levetkőzte magáról az aranyos kislány stílusát és fiúsabban kezdett viselkedni.Megjelenik egy srác,aki kísértetiesen hasonlít Tanaka Kou-ra.Mint kiderült,valóban Tanaka tért vissza,ám nem csak a neve változott meg Mabuchi Kou-ra,hanem a személyisége is nagyot változott.Azt,hogy hogyan bontakozik ki barátság,vagy szerelem kettejük között,megtudod,ha megnézed az animét.


Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

13.résznek titulált,de valojában OVA
OVA


Elvileg lesz következő évad.

25 megjegyzés:

  1. Megtudod nekem mondani hogy a mangát magyarul hol tudom megvenni ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos sehol.Csak a népszerűbb mangák kaphatóak nálunk.

      Neten tudod elérni egy darabig magyar felirattal
      http://animeaddicts.hu/download.php?onlinelist.23.8809

      És angolul tovább.
      http://www.mangareader.net/ao-haru-ride

      Törlés
    2. Làttam a 7.részig és nagyon elégedett vagyok! Nem tudod Tara hogy mikor adják ki aa 8.részt magyar felirattal? Vàrom a vàlaszod !! ;)

      Törlés
    3. Most adták le a 8.részt Japánban. Kedd estére szokták a magyar feliratot elkészíteni :)

      Törlés
    4. Japánban 4nap múlva adják ki,a magyar feliratot pedig 1 napra rá készítik el.Jövő kedd késő estére lesz meg valószínűleg,mert kb akkorra készítik el.

      Törlés
    5. Mindig heti 1 részt adnak ki.2nap múlva lesz japánban.Mindig kedd késő estére,vagy szerda délutánra van kész a magyar felirat.

      Törlés
    6. Nem tudjátok mikor lesz a folytatás?

      Törlés
    7. Sajnos egyenlőre nem.Az első évad ennyi.A manga fut jelenleg is.

      Törlés
    8. 2015 áprilisátol megjelent a 13.rész is és elvileg folytatják a magyar felirattal....

      Törlés
  2. Annyira jó, hogy már alig várom a következő évadját :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Én is alig várom. Megnéztem és nagyon tetszett, pedig inkább a Bleach kategóriát csípem. :)

    VálaszTörlés
  4. Valaki tudja mikor jön ki a 13.rész magyar felirattal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2015 áprilisától megjelent a 13.része is... elvileg lesz folytatás magyar felirattal.... fent van indavideón

      Törlés
  5. Hol lehet magyar szinkronnal megnézni? Meg lehet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos sehol,mert nincs magyar szinkronja :)

      Törlés
  6. 2015 áprilisától megjelent a 13.része is... elvileg lesz folytatás magyar felirattal.... fent van indavideón

    VálaszTörlés
  7. De akkor van 13. rész magyar felirattal? ^^ van vaalki tud linket küldeni?

    VálaszTörlés
  8. Remélem nem lesz olyan bolond az író hogy nem csináltat ebből egy 2.évadot :/ Én nagyon várom hogy legyen... Az anime eddig nagyon befejezetlen.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is.Legalább addig is ott van a Live Action,annak aki szeretné még élvezni a történetet :)

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre