2014. március 2., vasárnap

Kyoukai no Kanata



12 éven aluliaknak nem ajánlott!


A történt a mai Japánban játszódik, ahol különféle szellemek, úgynevezett youmuk garázdálkodnak. Ezeket a youmukat a normál emberek nem látják, viszont ez nem mindenkire igaz, ugyanis vannak, akik ellenük harcolnak. Ők a Határörzők, akik nem mellesleg munkájukért (függően az elfogott youmu értéketől) pénzt is kapnak. Főhőseink, Kuriyama Mirai  és Kanbara Akihito , akiknek életét a sors végzetesen összefonja.(Animeaddicts)


Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész



Chibi special
1.rész
2.rész
3.rész


5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon sikerült! Ajánlom mindenkinek! Én nem tudtam abbahagyni, nagyon remélem lesz 2. évad is! a vége különösen szép volt!
    Szóval tényleg jó lett! Köszi, hogy feltettétek :)

    VálaszTörlés
  2. Tara nagyon joll meg irtad a story jat a vègèt vègig böktem szertnèm a 2.èvadnak is a utolso rèszèt vègig bögni ird meg batran ha a elsö 12 rèsz joo let akkr a 2 felyezet joob lesz batorsag ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én fordítom az itt lévő anime-ket :) Az oldalon csak 2-3saját fordításom van :)

      Törlés
  3. nem baj az is jo let :_D :D

    :D varom kővi évadot _D

    VálaszTörlés
  4. xD most értelmesztem amit irtal xD

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre