2013. szeptember 3., kedd

C - The Money of Soul and Possibility Control


Amikor végignéztek egy animét mit szoktatok csinálni? Én, ha van időm keresek egy másikat és nézem, vagy megyek tenni a dolgom. Most is így tettem volna ha nem ez lett volna életem második olyan anime sorozatának a vége amikor csak néztem előre és végig gondoltam mi is történt igazából. Hogy tíz percet ott ültem a gép előtt semmit csinálva csak bambulva az biztos. Bár nem ugyan az a műfaj mégis ugyanazt a reakciót váltotta ki belőlem mint az "another". A vége keserédes de mégse érzi az ember hogy nem így kellet volna befejezni. Ettől függetlenül teljesen minden le van zárva amit muszáj volt, ami meg direkt rejtély marad az meg talán jobb is. Az utolsó rész utolsó gondolata meg nagyon oda teszi magát, talán ha az utolsó 5 perc és a főszereplő utolsó mondata nem lett volna, nem is ömledeznék ily jókat erről az animéröl.(Emberman)

Kimimaro apja egy szuper gazdag pénz mágnás egy nap felakasztja magát bármilyen elő jel nélkül felesége pedig eltűnik. Kimimaro egyedül él és megdolgozik a pénzéért egy éjjel nappali boltban.E miatt nem igazán marad ideje a tanulásra. Éppen egy osztálytársa viszi el neki a leckéjét írja amikor egy kalapos udvari bolond kinézetű fickó jelenik meg nála és pénzt ígér cserébe a jövőjéért igazából ő nem egyezik bele de mégis belekeveredik egy pénzügyi negyed dolgaiba. Ahol a bankárkodás nem a megszokott módon zajlik...

Részek:

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Mikor megtaláltam ezt az oldalt ezt az anime-t néztem meg először pár évvel ezelőtt! A vége nagyon szomorú, mert a lány szerelmet vallott és eltűnik! :( :'(

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre