2013. augusztus 31., szombat

Inuyasha



Nos elérkeztünk a kedvenc animémhez,amit már sokszor láttam,és sosem tudom megunni a poénokat és a romantikát :) Na meg nem beszélve arról,hogy ez volt az első anime,amit láttam életemben :) Régebben a ?kölyökklubban? volt reggelente.Mivel a kedvencem,ezért csak ajánlani tudom,szóval egy kicsit "nem ér" dolog van ebben :D
Nem tudom,a rajzolása régi(mivel 2000ben induló anime),egyszerű,kicsit fakóbb szinekkel.Talán nem is ez volt a lényeg.Utánozhatatlan története van,a zenék pedig jellegzetesek.A sok részből,talán 1-2van,amibe az ember legszívesebben beletekerne,mert úgymond a történetet nem viszi előre,csak kicsit húzza az időt,lepihen.
Egy darabig,egy jó darabig :D szinkronos lesz,mert én ajánlom.Ez a szinkron szerintem most kivételesen, igen csak jól sikerült. :)

Spoilert tartalmaz az első részből
Higurashi Kagome 15éves iskolás lány,aki nagyapjával,öccsével és anyjával él és egy szentélyt gondoznaka házuk mellett.Egy nap,Kagome észreveszi öccsét,ahogy a macskát keresi,akiről azt hiszik,hogy a kút mellé,a sötétbe ment le.Kagome lemegy a kúthoz,ám beleesik,mert berántja valami furcsa szerzet.Miután kimászik,egy ismeretlen világba kerül,ahol hiába hívogatja családtagjait.Miután nézelődni kezd,egy fához szögezett fiút talál,akinek kutya fülei voltak.Végül az ott élő emberek,elkapják,mert nem tudják,honnan való.Mindenki furcsán öltözik,és hisznek a boszorkányokban.Majd egyszer csak,az a fura szerzet,aki leránotta Kagome-t,megjelenik,és a kutyafülü fíúhoz jutnak,akit Inuyashának hívnak.Ám a fíú,most már beszél,és látszólag él is,csupán még mindig a fához volt szögezve.A menekülés közben Kagome testéből kivált valami,méghozzá egy gyöngy féleség,amit a négy lélek ékkövének hívtak.Kagome kiszabadítja a fíút a fa fogságából,aki azonban látszólag a furcsa szerzet megölése után,az emberek,és Kagome ellen fordul,mert az ékkövet szeretné.Hamarossan több baj is következik,azonban Kagome egy érdekes incidens után széttörte az ékkövet,amely több ezer szilánkra hullot az egész környéken.Most a feladatuk,hogy közös erővel megkeressé a szilánkokat,mielőtt rossz kézbe kerül.Az út során több barátra tesznek szert,és egyre több bajba keverednek...

Részek Online:


Final Act.

MOVIE 2 - PART1 PART2
MOVIE 3 - PART1 PART2
                   PART3 PART4
                   PART5 PART6
                   PART7 PART8
                   PART9 PART10
                   PART11 PART12
MOVIE 4 - PART1 PART2
                   PART3 PART4
                   PART5 PART6
.

8 megjegyzés:

  1. A 167.rész után már nincsenek InuYasha részek? Nekem is ez a kedvencem!! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom!! A vége a legjobb, egész végig nem sírtam de a végén kicsordult a könnyem, és nevetve bőgtem senki sem tudta mi bajom. :) Köszönöm hogy feltöltötted, ez a világ legjobb anime-je, pedig nem nagy szeretem , de ez nagyon tetszett, még egyszer nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikre gondolsz? A 167-re vgy a final act végére?:)

      Törlés
  3. Szia! Tudsz ehhez hasonlót ajánlani? Nagyon jó! *-*

    VálaszTörlés
  4. Kinek melyik a kedvenc része?

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Ezt IMÁDOM!!! Nem tudok mást mondani!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  6. Tényleg ez a legjobb anime a világon anyira imádom!!! Én anyira szeretem,hogy ujra megnézem az elejétől a végéig!!!��������������������������������❤Azenék is nagyon nagyon nagyon jóak!!! Köszönöm a feltöltést imádom!!! Remélem lesz még több rész!!! Ez az egész olyan jó!!!

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre