2013. augusztus 19., hétfő

Enzai




18 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Nem ajánlom egyeltalán kiváncsiskodó kiskorúaknak, úgyan is ez már egy kicsit erősebb Yaoi.

A napóleoni Franciaországban járunk, ahol is Gaise-t, a kis utcai huligánt lekapcsolják, mikor épp ellop egy kis cukrot. Önmagában nem lenne nagy bűn, ám pechére belemártják egy gyilkossági ügybe. A bírósági tárgyaláson bűnösnek találják, és börtönbe zárják. Nem is akármilyenbe...
Guildias, a börtön vezetője különös érdeklődést fordít Gaise-re, és hamarosan szexuális játékszerként kezdi használni a gyereket. Gaise egyetlen reménye, hogy valaki kimenekíti a szadista Guildas karmai közül, és kijut ebből a rémálomból...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész

2 megjegyzés:

  1. nekem tetszett kicsi érdekes és el is gondolkodtatott.

    VálaszTörlés
  2. Hát sztem ez az anime kicsit durva az én világomnak de szerintem vannak olyanok akik pont ezt a fajta animét kedveli.. Szal én ezt kihagynám meg a más ilyen fajtát(ez ennyire durvát)

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre