2013. augusztus 15., csütörtök

Date a Live


16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Egy érdekes történet, amit paródiával fűszereznek.


Harminc évvel ezelőtt egy furcsa jelenség tűnt fel, az úgynevezett "térrengés", amitől közel 150 millió ember veszítette életét. Azóta több kisebb rengés pusztítja a világot. Ezeknek a térrengéseknek a középpontja Japánban van, ahol történetünk főhőse, Shido Itsuka is éli mindennapjait a húgával. Ezidáig még viszonylag normális életet tudhat maga mögött a fiú, azonban a tavaszi szünet egyik napján – pontosan április 10-én – ez megváltozik, amikor kishúga megmentésére sietve egy térrengés áldozata lesz, és találkozik egy különös lánnyal.(Animeaddicts) 

Részek online:

1.évad  1.rész
 2.rész
 3.rész
 4.rész
 5.rész
 6.rész
 7.rész
 8.rész
 9.rész
 10.rész
 11.rész
 12.rész
2.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Megnéztem mind a 2 évadod és nagyon jó lett a vége :D

    VálaszTörlés
  2. Szia hol találtad meg a 2 lvadotteljesen? vagy az is meg található ezen az oldalon?

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre