2013. augusztus 19., hétfő

Arve Rezzle: Kikaijikake no Yousei-tachi



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Ami engem illet,érdekelt a film,de valahogy még is leállítottam,majd később ujra elkezdtem,de valahogy sosem jutottam el a végére.Ettől függetlenül van pár ember,aki végig nézte,és tettszett nekik.Amúgy ez a movie 2013-as szóval grafikában és stílusban is új lesz.

Ismertető angolul : http://myanimelist.net/anime/13863/Arve_Rezzle:_Kikaijikake_no_Yoseitachi
(Később le lesz fordítva)

Online:
Megnézem!
(Köszönöm az animeaddictsnak,hogy elérhetővé tették!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre