2013. július 23., kedd

Hentai Ouji to Warawanai Neko



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Az első rész után nem bírtam abba hagyni :) Valahogy megfogott :) Mind a két főszereplő stílusát megkedveltem,és ezért ajánlom mindenkinek,aki ki szeretne kapcsolódni egy kicsit.

Youto Yokodera mindig is a nemi vágyakra gondol,de senki sincs,aki elfogadná őt,mint egy perverzet.Meghallja,hogy létezik egy macskaszobor,ami elvileg telejsíti a kívánságokat.A fíú elmegy imádkozni,és azt kéri,hogy ő is képes legyen kifejezni perverz gondolatait akkor,amikor csak kedve tartja.A szobornál Youto találkozik egy lánnyal,akinek a neve Tsukiko Tsutsukakushi.A lány,Youto iskolájából van, nagyon érzelmes lány és ő is kívánni jött a macska szoborhoz...
(Tara fordítása a myanimelist ismertetője alapján)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész


1 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó! Én beleszerettem ebbe a 12. részes Anime-be *.* egyből elragadott nagyon érdekes! A fordítás is megfelelő! Köszi szépen! :)

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre