2013. július 17., szerda

Great Teacher Onizuka




16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Nekem ez az anime nagyot ütött.Nagyon élveztem.Imádtam egytől egyik a reakciókat.Bár az anime 1999-2000-ben készült,igen csak élvezhető.Nézze meg mindenki,a reakciók rajzolási módját,és hasonlítsa össze egy maival.Na melyiken lehet többet nevetni? Aki egy nagyon nagy vígjátékot akar látni,az ne hagyja ki.

Az Online videók szépséghibája az,hogy angol szinkronra van magyar felirat... a felirattal is vannak bajok az angolhoz képest,ezért aki tud valamennyit angulul,talán kiscit zavarni fogja,de ki is bővíti a mondatokat.Ettől függetlenül a többieknek is élvezhető lesz :) Csak meg kell szokni. :)

Onizuka tanárnak készül. Igaz, nem is annyira a tanítás érdekli, hanem a fiatal gimnazista lányok. Később új alternatívaként a csini, fiatal tanárnők és anyukák is felkerülnek a listára...(Animeaddicts)

Részek Online:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre