2013. július 17., szerda

Ben-To



14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

A szereplők nagyon megragadtak,és ez is olyan történet,amibe sehol sem pörgettem bele :) Kedvenc jelenet,pedig mindent visz és szerintem kedvet is hoz az animéhez :
ben-to_004.jpg


Történetünk 2010. április 6-án kezdődik, mikor is azt láthatjuk, hogy főhősünk, Satou You félholtra verve fekszik egy bolt padlóján. Felkel és azt mondja: "szívás üres gyomorral meghalni", majd továbbmegy vérző fejjel, mintha mi sem történt volna, bár arra nem emlékszik, hogy mi történt vele. Az ablakban meglát egy lányt, aki őt nézi és mond valamit, de You nem hallja, mit. Mikor kimegy a boltból, mégis elájul. Másnap már ki is engedik a kórházból, ahonnan egyenesen megy az iskolába. Útközben megszólítja egy lány, vagyis akarná, ha jól emlékezne a nevére, de végül sikerül neki. A lánnyal állítólag tegnap találkozott a boltban, ám ő erre nem emlékszik. Ráadásul amikor a lány meghallja, hogy nem emlékszik sokra sem a boltból, sem rá, nagyon megörül és esze ágában sincs felvilágosítani...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre