2013. április 20., szombat

Shinsekai Yori

 Képtalálat a következőre: „Shinsekai Yori”

15 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Nekem szimpatikus anime,és belenézve is ugyan ez a hatás.Kellemes rajzolás ,fantasztikus elemek.Egészen furcsa hangulatú anime,de jó értelemben.

http://animecomment.blog.hu/2012/10/15/elso_benyomas_btooom_es_shinsekai_yori

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
(Köszönöm az animeaddicts-nak hogy elérhetővé tették!)

2 megjegyzés:

  1. ez egy igen érdekes anime, jó és rossz értelemben is. kicsit zavaros meg szomorú a történet, de egész tűrhető.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszett, de a vége felé elég szomorú volt! ;( Viszont nagyon jó volt!!

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre