2013. április 28., vasárnap

Kawa no Hikari



Bár gyerekeknek van,még is családi movie-nek mondható.Így a angyobbak is szívesen megnézik egyszer.Én is visszagondoltam kiskoromra .)

Japán egyik városában járunk, ahol a várost átszelő folyó partján egy kisebb patkány populáció él. Az életük békés, egyetlen feladatuk a télre való élelem összegyűjtése. Ezt a nyugalmat viszont megzavarja az emberek terjeszkedési vágya, a folyóra gát épül, így a patkányok otthona odalesz. Az itt élő állatoknak új otthont kell találniuk, mi egy háromtagú patkány család útját követjük nyomon az animében.(Animeaddicts)

Online:
Megnézem!
(Köszönöm az animeaddicts-nak hogy elérhetővé tették!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre