2013. március 2., szombat

Seitokai Yakuindomo

Képtalálat a következőre: „Seitokai Yakuindomo”

16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Már az elején szimpatikus volt az anime.Persze azért kicsit csalódtam,mert nem pont ilyenre számítottam.De nem egészen volt rossz ez a csalódás.Voltak az anime-ben igazán emlékezetes pillanatok :)

Az anime első ránézésre egy átlagos sorozat, ami az Ousai Akadémia Diáktanácsáról szól. Ez a suli eddig lányiskolaként "üzemelt", viszont történetünk kezdetekor már koedukált iskolaként oktatja a diákokat. Ezért a Diáktanács elnöke, Amakusa Shino úgy dönt, felvesz maguk közé egy férfinemű diákot is, hogy a Diáktanács el tudja látni a fiúk ügyes-bajos dolgait. Igen ám, csak hogy a Diáktanács tagjai nem átlagosak, hogy miért is, azt megtudjátok...

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész

1 megjegyzés:

  1. Van belőle még OVA és 2. évad is, de egyik sem teljes.
    OVA:
    http://indavideo.hu/search/detailed/Seitokai%20Yakuindomo%20ova?search=Seitokai%20Yakuindomo%20ova&sort_mode=magic
    2. évad:
    http://indavideo.hu/search/detailed/Seitokai%20Yakuindomo%20s2?search=Seitokai+Yakuindomo+s2&sort_mode=magic

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre