2013. február 17., vasárnap

Itsuka Tenma no Kuro Usagi

Képtalálat a következőre: „Itsuka Tenma no Kuro Usagi dvd”

16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Talán kicsit mást vártam,amit kaptam.De ettől függetlenül,ugyan úgy figyeltem és élveztem minden percét az anime-nek.Az embert vonzza a szó szerinti színessége :) Ne felejtsük megemlíteni,hogy ecchi is egyben .)

15 éves fiú, akinek 9 évvel ezelőtt gyökeresen megváltozott az élete, amikor is találkozott egy Saito Himea nevű lánnyal, aki egy "átkot" helyezett a fiúra. Ezen fekete mágiával teljesen megváltoztatta a fiú testét és összekötötte magukat örökre, életben és halálban. Ám ezután igen hamar el kellett válniuk egymástól. Taito azonban ebből semmire sem emlékszik, sem Himea-ra, sem pedig az "átokra", amit rá helyezett, és hogy a lány örökre magához kötötte őt. Éli mindennapjait az iskolában...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

3 megjegyzés:

  1. +1rész:
    http://indavideo.hu/video/Itsuka_Tenma_no_Kuro_Usagi__OAD_Elme_csere_Feliratos-HQ

    VálaszTörlés
  2. Koszi Szepen!Nagyon,de NNAAGYON erdekes volt az anime!En most tippolok eggyet,de lehet hogy nem igaz,hogy ennek 'biztosan' lesz masodik evadja!Erzem,de a bajom,hogy ez mar 2011 ota elkeszult,de meg most is semmi!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó :D

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre