2013. január 2., szerda

Princess Lover



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Tulajdonképpen már az opening megfogott.Úgy gondoltam nem véletlen, hogy rátaláltam erre az anime-re.Tettszett,és ajánlom :)

Kobayashi Teppei másodéves gimnazista, aki egy balesetben elveszti a szüleit. Nagyapja, Arima Isshin az Arima csoport feje örökbe fogadja, így megváltozik a neve (Arime Teppei-re) és Japán leghíresebb iskolájának, a Shuuhou Akadémiának lesz a hallgatója. Erre az iskolaváltásra azért van szükség, mert Teppei lesz az Arima csoport jövőbeli vezetője, így nem árt, ha tanul egy kis etikettet...(Animeaddicts)

Részek Online:


(A linkek kigyűjtését Marie végezte el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre