2013. január 18., péntek

Higashi no Eden



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Aranyos a rajzolás,és a történet egyben szomorú és mulatságos is.Ez a Josei igazán élvezhető :) A történet egyedi :)

A hősies megmentő, Takizawa Akira… hmm… Vagy nem is Takizawa Akira? Na ez az, amit ő maga sem tud, hiszen a fiatalember az égvilágon semmire sem emlékszik. Hirtelen a Fehér Ház előtt találja magát, ahol gyorsan kihúzza a csávából a bajba jutott Sakit, majd nem sokkal később már azzal a dilemmával kell szembenéznie, hogy ő maga esetleg egy terrorista. De semmi gond, halált megvető nyugalommal és lazasággal veszi kezébe a sorsát, plusz az egyik útlevelét a sok közül (amit történetesen az állítólagos szálláshelyén, egy kész fegyverarzenállal megtömött szekrényből húz elő), amely Takizawa Akira névre szól, s elkíséri Sakit Japánba. Jah, de előbb még megmutatja a „jancsit” egy rendőrnőnek.(Animeaddicts)

Részek Online:


(A linkek kigyüjtését Marie végezte el)

6 megjegyzés:

  1. Helló! Belenéztem ebbe az animébe és egyből meg is tetszett, viszont ahogy néztem sorban, a 2. résztől a felirat nagyon rossz. Késik vagy siet arra már nem emlékszem mert csalódottságomban abba is hagytam. Viszont tudunk ezzel valamit kezdeni vagy be kell érnem azzal hogy így jártam? Valahol másho valyon megtalálhatom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos ez sajnos online csak így van.Én letöltöttem,és úgy néztem.

      Innen a videókat:
      http://www.nyaa.eu/?page=view&tid=86213

      És innen a feliratokat.
      http://animeaddicts.hu/download.php?filelist.5.3822

      Szerintem megéri letölteni,mert elég jó anime-ről van szó,ami tulajdonképpen tanít is.

      Törlés
  2. Szia! Tudnál nekem segíteni abban hogy hogyan töltsem le? Teljesen hülye vagyok az ilyenekhez, úgyhogy kérlek minél egyszerűbben... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le kell töltened az UTTORENTET:
      http://www.szoftverbazis.hu/szoftver/utorrent_3.2.3.html
      Aztán utána tudod a nyaa törrentről letöltött dolgot ténylegesen letölteni miután rákattintottál az ikonra.A többi egyértelmű utána :)
      A feliratnak ugyan azt a nevet kell adni,hogy a vidón ott legyen.
      pl. a felirat neve: animeonlinehun.srt
      a videójé pedig animeonlinehun.mkv
      Csak ugye a formátum más.

      Törlés
  3. a moovie-t honnan tudom leszedni és a feliratot hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.nyaa.se/?page=view&tid=152613 << videó
      és elvileg jó hozzá az animeaddicts-on lévő felirat.
      http://animeaddicts.hu/download.php?filelist.5.6653

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre