2013. április 11., csütörtök

Amnesia



14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Az anime stílusa igazán egyedi.Tömör,és sok mondandója van.Ajánlom.

Heroine a munkahelyén találja magát, miután valószínűleg elájult. Munkatársai aggódnak érte, ezért hazaküldik. Ám a lány semmire sem emlékszik eddigi életéből. Sem a segítségére siető gyerekkori barátaira, sem a munkahelyére, sem semmire. Ennek tetejébe még egy Orion nevezetű lény is megjelenik előtte, aki állítólag egy másik világból származó lélek és akinek feltehetően köszönhető a jelenlegi állapot. Mindezek ellenére főhősnőnk úgy tesz, mintha minden rendben lenne. Amint barátaival egyre több időt tölt el, egy-egy emlékkép bevillanásán kívül semmit sem javul a lány állapota, mígnem az egyik kiránduláson le nem esik egy sziklaszirtől...(Animeaddicts)

Részek online:
TRAILER
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

11 megjegyzés:

  1. eszméletlen jó anime :D egyszerűen bele szerettem :$ furcsa csavaros de nagyon tetszik <3 :$

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon tetszett*-* egy este alatt kivégeztem:)
    nincs ova-ja?:O

    VálaszTörlés
  3. Nincs felirazozva az ova :s

    VálaszTörlés
  4. Ha lesz ova felirattal akkor linkeljétek köszi <3

    VálaszTörlés
  5. Amugy nekem is nagyon tetszett ^_^

    VálaszTörlés
  6. nem volt rossz bár egy kicsit elvont volt és szerintem magasabb korhatár kellene rá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkodtam,hogy többet raktam volna rá,de igaziból a 14 évesek is már annyira nagynak gondolják magukat,hogy végül is mindegy :) Az már más,hogy úgy sem fogják megérteni... :D

      Törlés
  7. én 15 vok és értettem. am meg sose foglakoztam a korhatárral

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 15 több a 14nél.
      Egy 14éves még általános iskolás.Kevésbé nyílt fel a szeme.
      + kivételek pedig,mindig minden esetben vannak.

      Törlés
  8. szerintem is tök jó ,nekem fiú köz a shin tetszik

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nagyon durva maga az egész sztori és ez tetszik benne :D

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre