2012. december 17., hétfő

Love Hina



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Én mindenkinek ajánlom ezt az anime-t.Sokat nevettem rajta,és többször is láttam már :) Bár eredetileg Shounen,én még is lányoknak is ajánlom :)

Urashima Keitaro helyzete egyáltalán nem irigylésreméltó. Immár másodszor hasalt el az egyetemi felvételin, a szülei megelégelték az otthoni semmittevését, ezért "száműzik a családi házból" (de legalábbis dolgozni küldik), és ha mindez nem lenne elég, még a lányokkal való kapcsolata sem túl fényes. Gyermekkori - és eddigi egyetlen - szerelmének sem a nevére, sem az arcára nem emlékszik, csak arra, hogy közös fogadalmat tettek: együtt kerülnek be a Tokyo Egyetemre. A kislány azonban évekkel ezelőtt elköltözött, Keitaro számára pedig csak az emlékek maradtak. A srác élete komplett csőd! Látszólag! Valójában akkora szerencse éri, ami csak nagyon keveseknek adatik meg az ő korában. Miután elköltözik otthonról, nagymamájához utazik, akinek szállodája van. A szálló azonban lánykollégiumként működik, a nagyi pedig világkörüli útra ment. Némi huzavona, és rengeteg hazugság után Keitaro a kollégium gondnoka lesz, és ezzel kezdetét veszi az olykor mulatságos, máskor megható és romantikus kaland. Az öt lánnyal - és a szomszédos teaházban lakó Haruka nagynénivel - való együttélés persze nem egyszerű dolog, főleg akkor, ha az ember nem igazán tudja, hogyan törje meg a lakótársak ellenállását.(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
Karácsonyi rész
(A linkek kigyűjtését Zoli végezte el)

1 megjegyzés:

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre