2012. december 17., hétfő

Kamisama Dolls



16 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Én élveztem ezt az anime-t.Mindig valami új dolog volt.Nem szeretem a csatajeleneteket,de ebben igazán élvezetes volt :)

Valahol Japánban létezik egy Karakami nevű kis falu, mely szinte teljesen elzárkózott a külvilágtól, és melyet két család irányít, akik természetesen rivalizálnak egymással. Ez a két család a Kuga és a Hyuuga család, akik nem véletlenül vannak vezető szerepben. Ugyanis csak ebből a két családból kerülhetnek ki azok, akik Sekik lehetnek, és "megoszthatják szívüket" egy Kakashival. Nos, ez talán szorul némi magyarázatra a részemről. A Kakashik az abszolút erő megtestesülései, amik lényegében hatalmas erejű robotok, amelyek még nagyon régről maradtak a falura. Néhányan "Istennek" is nevezik őket, mivel nincs semmi, ami felérne a hatalmukhoz. A Seki pedig az a személy, aki képes irányítani, már ha a Kakashi elfogadja őt. A falu természetesen nagy titokban tartja ezt a dolgot, és nagyon szigorú szabályaik vannak velük szemben.... (Animeaddicts)

Részek Online:

(A linkek kigyűjtését Zoli végezte el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre