2012. december 2., vasárnap

Gakuen Heaven



14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Van aki szeretei a shounen ai-t.nekem személy szerint nem a kedvencem.Még is egy érdekes anime-t nézhettem végig.

Minden azzal kezdődött, hogy Ito Keita levelet kapott arról, hogy felvették a BL akadémiára, ami az ország egyik legelismertebb iskolája. Amolyan zseniképző, ahova csak úgy juthatnak be az emberek, hogyha valamilyen különleges adottsággal rendelkeznek. Keita azt furcsállja az egészben, hogy ő úgy gondolja, neki semmi sincs. Szerinte tévedés az egész. Miközben az akadémia egyik diákja, Endo Kazuki már alig várja, hogy megérkezzen, mégis az iskola titkársága nem engedélyezi neki, hogy kimenjen Keita elé, helyette az iskola egyik nagymenőjét, Niwa-t küldik. Mindenki, aki számít, nagy várakozással tekint az ifjú jövevény elé. Niwa ki is megy Keita elé, rögtön megkedveli a fiút, bár vakmerősége miatt Keita már az első útján az iskola felé balesetet szenved. Amikor átugratnak egy híd fölött, leesik a motorról, és már csak az iskola kórházában tér magához, ahol Kazuki várja. Ezzel el is kezdődik a barátságuk...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
(A részek kigyűjtését Zoli végezte el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre