2012. december 2., vasárnap

Code Geass Hangyaku no Lelouch



14 éven aluliaknak nem ajánlott! 

A háborúst jeleneteket nem annyira,de a többit sokkal jobban élveztem :) Biztos sokan hallottak róla,csak nem mertétek megnézni.Ezzel én is így voltam,és kellemesen csalódtam.

7 évvel a háború után egy kamion gurul az autópályán, különleges rakománnyal a fedélzetén. A hadsereg hamarosan megindul, hogy elkapják őket, és az így okozott sietségben a kamion majdnem elgázol két motorost, akik előttük voltak. A zűrzavar miatt letérnek az útról, és nekihajtanak egy elhagyatott épületbe az út közelében, de amikor az egyik motoros felmászik a kamionra, hirtelen őrült tempóban nekiindulnak, és visszamennek az autópályára, hogy elmeneküljenek. Az ellenük küldött Knightmare-ek viszont egy régi alagútba kényszerítik őket, ahol kiderül, hogy mi is az a "rakomány" valójában, amitől a britek félnek, eléggé ahhoz, hogy parancsba adják annak a környéknek a megtámadását, ahol a kamion elakadt. Csakhogy a rakomány elmenekült azzal, aki korábban beesett a kamion belsejébe. A falhoz állítva pedig az ismeretlen felajánlja neki, hogy ha teljesíti egy kívánságát, akkor megadja neki a hatalmat ahhoz, hogy végre beteljesüljön az, amit már régóta meg akart tenni, útjára bocsátva ezzel egy olyan erőt, ami mindent romba dönthet.(Animeaddicts)

Részek Online:

1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
8,5.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
17,5.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24-25.rész
(Az első évad linkjeinek kigyűjtését Viki végezte el)


2.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
(Az második évad linkjeinek kigyűjtését Zoli végezte el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre