2012. október 1., hétfő

Trinity Blood



14-(16) éven aluliaknak nem ajánlott! 

Nekem tettszett :) Viszont teljesen más hangulata lenne ennek az anime-nek ha nem szinkronos lenne ... :) Az is érdekes hogy nem igazán kedvelem a hasonló anime-ket.Azt hiszem kijelenthetem azt hogy csak válogatós vagyok, és semmi bajom ezzel a műfajjal : D

A történet főszereplője Abel Nightroad, a Vatikán egyik vándor papja, aki kissé esetlennek tűnik elsőre, de hatalmas természetfölötti erőkkel bír. Abel nem csupán egy pap, hanem a Vatikán titkos szervezetének egyik tagja, akinek feladata, hogy felderítse a gyanús eseteket, amik mögött egy vámpírokból álló terrorista szervezet áll, akik háborút akarnak szítani a Vatikán és a Birodalom között, és a háborút kihasználva akarnak világuralomra jutni.(Animeaddicts)

Részek Online :

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre