2012. október 13., szombat

Skip Beat!



12 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Egy régi kedvencem :) Nos annyi romantika nincs benne amennyire számítottam,de ettől függetlenül végig néztem,és beleszerettem :) Shoujo anime :

Mogami Kyoko egy átlagos szegény lány, aki Tokióba költözött gyerekkori barátjával (és egyben szerelmével is) Fuwa Shotaro-val, aki sztárrá akart válni. Shotaro-nak ez sikerült is, hiszen egyre több lány bálványozza és zenei karrierje is beindult. Kyoko eközben több munkahelyen is dolgozik, hogy ki tudja fizetni drága lakása lakbérét, mivel Sho-chan néha-néha visszatér hozzá. Ez Kyoko-nak bőven elég, hiszen hogyha már ő nem lehet hercegnő, akkor legalább a hercegével együtt élhet. Mindent megtesz a fiúért, de véletlenül meghallja, hogy Sho-chan mit is gondol róla igazán. Csak egy cselédnek tartja a lányt, akit azért vitt magával Tokióba, hogy legyen kinek főznie, mosnia rá. Kyoko természetesen megharagszik a fiúra, aki csúnyán elbánt vele és elhatározza, hogy ő is híres japán "idol" lesz. Ezért mindent meg is tesz, még egy nagy átalakuláson is átmegy. Vajon sikerül Kyoko-nak is sztárrá válnia? Ezt megtudjátok, ha megnézitek ezt a szórakoztató kis animét.

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész

3 megjegyzés:

  1. Nekem ez régi kedvencem :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tettszik nagyon :) Viszont amikor keresgéltem,romantikusabbat akartam :) Tulajdonképpen a romantikus csattanót vártam benne,ami végül nem volt :) De így is tettszett :)

      Törlés
  2. Imádtam ! Amint befejeztem, olvastam is a mangát !
    Szerintetek lesz 2. évad ?

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre