2012. október 2., kedd

Marimo no Hana: Saikyou Butouha Shougakusei Densetsu

Image

Igaziból először az anime-hez tartozó kép állított meg engem a böngészésben.Extra,színes és elvonja a figyelmet mindenről :D.Azonban kicsit csalódtam.Rövid kikapcsolódásnak ajánlom,lányoknak ezt a kis rövid őrültséget :D (Pszt... tanulás közti szünet? :D )

Történetünk főhőse Nogami Marimo. Negyedikes diáklány, aki imádja a virágokat, és nagyon szereti az osztálytársait. Első ránézésre egy átlagos, bár talán kicsit túl rózsaszín öltözködésű lánynak tűnik. Azonban Marimo különleges erő birtokában van, ami a bal kézfejét eltakaró kötés alatt lapul. Ha ez a kötés lekerül, a fiatal lány teljesen megváltozik, és erőre tesz szert. Ez az erő a kézfején található titokzatos, virág alakú szimbólumnak köszönhető. Tehát eme 11 perc alatt betekintést nyerhetünk abba, hogy Marimo hogyan is menti meg barátait a titokzatos erő segítségével az ötödikes rossz arcoktól.(Animeaddicts)

Online :
Megnézem!
(Köszönöm az animeaddicts-nak hogy elérhetővé tették)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre