2012. október 24., szerda

Dantalian no Shoka



16 éven aluliaknak nem ajánlott!

Ez egy kicsit Light-osabb horror,szép rajzolással és gótlolival .D Tettszik :)

A történetünk az I. világháború után játszódik Angliában. Hugh Anthony Disward (Huey) a nagyapja haláláról szóló és annak végrendeletét tartalmazó levél mellé kap egy rejtélyes kulcsot is. A levél szerint az a kulcs nyitja a 900.666 fantomkönyvet tartalmazó misztikus könyvtárat, Dantalian könyvtárát, amelynek örököse lett. Habár sejtése sincs, hogy ez mekkora felelősséggel jár, mivel olyan könyvekről van szó, melyeknek megíródniuk sem szabadott volna... A nagyapja kastélyában a pincében egy kislányra talál egy rakás könyv közt. A lány, Dalian eleinte nem valami kedves vele szemben. Azonban az első munkájuk során, egy fantomkönyv visszaszerzésekor kénytelen elfogadni Huey-t, mint az új Kulcsőrzőt és a könyvtár örökösét...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
OVA
(A linkek kigyűjtését Zoli végezte el)

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nem tudjátok, lesz-e 2. évad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem lesz :/ Nem hallottam róla h terveznék :S

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre