2012. szeptember 22., szombat

Umineko no Naku Koro ni

Képtalálat a következőre: „Umineko no Naku Koro ni cover”

16 éven aluliaknak nem ajánlott!   

Ez az anime tettszik.Érdekes és egyedi.Azonnal beleszerettem az egészbe.A zenébe,a rajzolásba,a történetbe,a témákba.Minden vegyesen :)

A történetünk 1986 októberében kezdődik egy Rokenjima nevű szigeten, ami a dúsgazdag Ushiromiya család tulajdona. Minden évben egyszer összegyűlnek, hogy megbeszéljék a velük történteket, de ebben az évben több is van a háttérben, mint puszta családi összejövetel, a családfő, Kinzo ugyanis súlyos beteg, s már csak 3 hónapja van hátra.(Animeaddicts)


Részek Online :

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
26.rész
(A linkek kigyűjtését Zoli végezte el)
(Nem igazán tudtam hogy ez most Animeaddicts projekt e vagy sem... ezért inkább kiírom mert rosszatt nem tehetek vele - mivel fenn van az oldalon ezért a köszönömöket és egyéb dolgokat is oda lehet írni >> http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.2388

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre