2012. szeptember 16., vasárnap

Kaleido Star



Nem tudom miért,de engem megfogott ez az anime.Lányoknak ajánlott.És szerintem kevés olyan ember van aki nem ismeri.2003-2004-as anime-ről van szó.Tehát még a kicsi gyerekkoromban játszott anime-ről beszélek amit anno hétvégenként reggel 6-7 között vetítettek :) Magyar szinkronnal elérhető :)

És kivételesen én írtam meg a rövid ismertetőjét :)
Sora Naegino Amerikába érkezik, hogy a híres a Kaleido színpadra-re jelentkezzen.Igen ám, de sora lekéste a jelentkezés időpontját,így elküldték.Egy véletlen egybeesés folytán Sora találkozik a Kaleido színpad igazgatójával Kalos Eido-val még a meghallgatás előtt.Nemsokára Kalos felveszi Sora-t a cirkuszhoz.Persze a történetben sok szereplő van.Mindegyiknek saját története,élete.Emellett csodás koreográfiákat is láthatunk igen csak jó ötletekkel.És tanulni is lehet a történetből.

Részek Online .

51.rész
52.rész - Extra Stage
53-54.rész


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre