2012. szeptember 22., szombat

Honey and Clover



14 éven aluliaknak nem ajánlott!  

Imádom,imádom,imádom! :) A dorama verzióját is láttam Az is jó volt..Egy vicces,romantikus josei-ről beszélünk :) Magyar szinkronnal tekinthetitek meg a Méz és Lóherét :)

Yuuta Takemoto immáron egy éve tanulója egy tokiói művészeti egyetemnek és albérletben lakik egy 25 éves, kicsit lepukkant, de barátságos bérházban. Lakótársai két idősebb egyetemista srác; a majdnem végzett, alapvetően már a felnőttek fejével gondolkodó, magabiztos Mayama és a különc Morita, aki művészet terén ugyan született tehetség, de gyerekes tréfáit, beteges pénzimádatát, állandó terrorját és egyéb sajátos marhaságait meglehetősen nehéz elviselni. Ő egyébként az egyetem rekordere is: személyében megszületik a legendás nyolcadéves diák, többek között annak köszönhetően, hogy néha komoly gondjai adódnak a felkeléssel...(Animeaddicts)

Részek Online :

1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész

2.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
(Sajnos van 2-3 videó aminek a minősége rosszabb a többinél)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre