2012. szeptember 30., vasárnap

Hagure Yuusha no Estetica



16 éven aluliaknak nem ajánlott!   

 Tettszett nagyon :) Igaziból a történetében semmi nagy durranás nincsen.Átlagos ecchi, fantasztikus elemekkel.

A történet főhőse Akatsuki Ousawa, akit megidéznek egy másik világba mint hőst, hogy legyőzze a gonosz démon nagyurat... Ezt persze meg is teszi, majd keservesen, bugyikat csenve, nőket molesztálva visszatér a világába egy vendéggel, aki nem más, mint a démon nagyúr lánya, Myu. Visszatérésük után mindkettejüket felveszik a Bábelnek nevezett hősképző iskolába. Ebben a világban minden hősnek van valamilyen eleme, amit segítségül hív a harcokban, ehhez persze manát használnak. Az iskolában több szereplővel is megismerkedhetünk.

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész


12 megjegyzés:

  1. Nem tudom ki írt,de bocsánat.az a helyzet h telefonon félrenyomtam és kitöröltem a hozzászólást mikor el akartam olvasni.Esetleg az illető írna újra? :$

    VálaszTörlés
  2. nagyon érdekelne hogy miért is nem indul el a betöltése egyik résznek sem? :O

    VálaszTörlés
  3. Most lehet h tudatlan leszek de nekem ugy tűnik h se eleje se vége ennem az animének ez direk van igy vagy tényleg én vagyok a hülye vagy ez egy külön évad lenne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem,ez így van egybe :) Csak Special részei vannak :)

      Törlés
  4. Szia Tara Tudok ehhez hasonló animét .Earl and Fairy .Ennek is se eleje se vége és tényleg aronyos kis anime !! Szerintem nézd meg érdemes !!
    Ja és várom a válaszod !! És lesz következő évad!!??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Már láttam :) Az oldalon is fent van,csak Count and Fairy címmel.
      A 2.évadról nem tudok semmit.Nincs hír róla.

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszod!! :)

      Törlés
  5. Valami hasonló animét tudnál mondani? olyasmit keresek ami : akció, ecchi(durva is lehet , sőt jobb is ),comedy,romance,harem.Ilyeneket szeretnék, mármint egybe :)
    Ja és ha lehetne hogy aki a főszereplő az egyre erősödjön..:) Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Fuuishi Yuigi talán mindegyiket körbefoglalja.Az ecchi-t kevésbé.
      Talán még a Itsuka Tenma no Kuro-Usagi lehetne,de ez meg nem háremes.Szóval vagy ez,vagy az.Ilyen anime mondhatni nincs,aminek mindegyik műfaj megfelel.
      + Talán még a Asura Cryin lehet és esetleg a Dragon Crisis,Kanokon.

      Törlés
  6. Előző vagyok még azt hozzá teném a fajtáihoz hogy fantasy+misztikus. Köcike :)

    VálaszTörlés
  7. Miért nem indul el? Azt írja ki angolul, hogy a kapcsolat nem privát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tökéletesen működik.Nálad lehet valami probléma.A többi indavideós linket elindítja?

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre