2012. augusztus 17., péntek

Seikon no Qwaser




18  éven aluliaknak nem ajánlott!  
Talán talán idetévedt pár 10-12éves érdeklődő gyerek... nem azért írtam ki a +18at hogy még kíváncsibbá tegyelek titeket.Nem nektek való ez az anime.És ez most már a legkomolyabb.Ha a +16-ot meg is néztétek,ezt nem hiszem hogy kéne ilyen korba.Még ráértek egy kicsit :) És tudom,hogy nem szükséges ahhoz a 18at betölteni hogy megnézhessük,de túl korán se kezdjünk neki ennek az anime-nek.Remélem nem hiába koptatom a billentyűket

Ez az anime annyira ecchi beteg, hogy azt nem tudom elmondani :')  Én nagyot néztem az elején.Nem tudtam elhinni azt a bizonyos jelenetet ami rögtön az első részben van....és amit meg láthatsz ha megnézed :) És őszinte leszek... nem néztem teljesen végig az anime-t... :) Csak adagonként lehet ezt végig nézni :')

A történet a Szent Mihailov Akadémián és környékén játszódik, ahol megismerkedünk a történet főszereplőivel, a kissé harcias Oribe Mafuyuval, és a gyarkan betegeskedő, hatalmas mellekkel rendelkező Yamanobe Tomoval. Ezen a helyen rengeteg fiatal lány tűnt el az utóbbi időben...A két lány élete váratlan fordulatot vesz, amikor hazafelé egy ezüst hajú fiút találnak az úton. Mivel megsérült, ezért hazaviszik és ápolni kezdik, de a fiú hirtelen eltűnik. Mafuyu a keresésére indul, amikor hirtelen arra lesz figyelmes, hogy a közeli templom kék lángokban ég. Rögtön odamegy, bent pedig egy furcsa szerzettel találkozik, aki meg akarja ölni. Mafuyut az utolsó pillanatban a már említett ezüst hajú fiú, Sasha menti meg. Mint kiderül, Sasha egy Qwaser, vagyis képes uralni az egyik kémiai elemet (jelen esetben az acélt) és szabadon formálni azt. A Qwaserek az erejüket szűz lányok tejéből, a Somaból nyerik, ebből kifolyólag jó pár "érdekes jelenetnek" lehetünk tanúi. A későbbiekben még több Qwaserrel is megismerkedhetünk, részese lehetünk a Qwaserek csatáinak, és ha a sok harcot már meguntuk, láthatunk még sokkal több kivillanó bugyit és melleket.(Animeaddicts)



1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
2.évad 
SAJNOS MAGAM SEM TUDOM MI LESZ ENNEK AZ ANIME-NEK  A SORSA.A fordítók félretették... csak reménykedni lehet.

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész - nincs fennt és nincs lefordítva
6.rész -  nincs fennt és nincs lefordítva
7.rész - nincs fennt és nincs lefordítva
8.rész -  nincs fennt és nincs lefordítva
9.rész -  nincs fennt és nincs lefordítva
10.rész - nincs fennt és nincs lefordítva
11.rész - nincs fennt és nincs lefordítva
12.rész - nincs fennt és nincs lefordítva

4 megjegyzés:

  1. Esetleg tudja valaki, hogy lesz e 3.évad is?

    VálaszTörlés
  2. Én még nem láttam,h terveznék.Azt mondom,h szerintem nem lesz.De végülis ezt csak a készítők tudják :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 2. Evad 5 töl kellenek a reszeknigy hogy nezem vegig valahogy ragd fel valahol le lehet tolteni siess minel hamarabb

      Törlés
    2. Én biztos nem rakom fel.Nem én töltöttem fel egyiket sem.De ez mindenhol fel van tüntetve.
      Na meg le sem fordították,így nincs is gyakorlatilag mit fel rakni.Angolul tudod csak megnézni.

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre