2012. augusztus 10., péntek

Rosario to Vampire



12 éven aluliaknak nem ajánlott!  

Ez az anime is eléggé egyedinek mondható :) Én imádom :) Vicces,romantikus :) A harcjelenetek pedig rövidnek mondhatóak.Ha pedig hosszabbak izgalmasak :) Az opening-eket és az ending-eket imádom :) Mivel ez egy shounen(12-18éves fiúknak ajánlott anime) ezért csak +12es ajánlat van.Nem tudom,de én rátoldanék azért még 2évet :) De hát a készítők tudják :) Ettől függetlenül lányoknak is ajánlom.Ugyan is én is lány vagyok,és élveztem az anime-t :)

Történetünk főhőse Aono Tsukune, aki nem éppen egy mintatanuló, ezért nem is veszik fel egyik középiskolába sem. Ezért talán szerencsétlenségére egy nem mindennapi gimnáziumban, a Youkai Akadémián találja magát, amelyről egy szórólapon értesült Tsukune apja (mellesleg elég részeg volt, miközben találta a prospektust), és persze, hogy ebbe a suliba küldik. Azonban ez egy nem mindennapi iskola, ugyanis ide Youkai-ok, vagyis démonok járnak, ez a suli direkt a természetfeletti lények számára lett létrehozva, hogy később majd be tudjanak illeszkedni az emberi társadalomba, ezért emberi alakban kell maradniuk. Ezt a sulit elvileg egy ember sem találhatja meg, ha mégis, akkor azt megölik.Tsukune megpróbál beilleszkedni a többiek közé, de ember lévén ez elég nehézkesen megy neki. Azonban az iskolába érkezése előtt megismerkedik egy gyönyörű és aranyos lánnyal, Akayashi Moka-val, akiről később kiderül, hogy vámpír, méghozzá nem is akármilyen....(Animeaddicts)

Részek Online:

1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész

2.évad > Capu2
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megkérdezhetném hogy lesz-e Capu3 ? Ha lesz akkor kb hol tartanak és mikor fog kijönni.?
    Válaszodat előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem lesz :)
      Hír nincs róla. + Csak fanmade-ek készültek,amiknek nem szabad hinni :) Ha nincs fent hivatalos ill. nagyobb adatbázisokban,akkor nincs is az adott évada az anime-knek.

      Törlés
  2. akor mért van operningje a hármas sesonak? fent van már youtubon is második seson végére is ilene oda figyelni !

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre