2012. augusztus 7., kedd

Nodame Cantabile



12 éven aluliaknak nem ajánlott!

Szerintem azért kevés ember van aki nem ismeri :) Régen amikor néztem akkor a Finale csak letölthető volt.Most viszont már online is megtekinthető. Hozzá vagyok szokva feliratos anime-hez.Jobbnak is tartom.Viszont semmi bajom ezzel a szinkronnal(Ami azt illeti láttam rosszabbat is).Valakinek viszont nem tettszik.Én már sokadjára nézem végig :)

Chiaki Sinichi egy neves zongoraművész tehetséges fia, aki egy tokiói zeneművészeti főiskolára jár. Jóképű, ápolt, komoly, módos család sarja, mindig a tökéletességre törekszik. Bár zongorát tanul, valójában ő karmester szeretne lenni, mint példaképe és hajdani tanára, a híres Sebastiano Viera. Csakhogy Chiaki egy régi sokk hatására képtelen repülőre vagy hajóra szállni - úgy tűnik, álmai Európája elérhetetlen marad számára.Noda Megumi ugyanoda jár, egy évvel fiatalabb, és szintén zongorát tanul. Nodame (ahogy barátnői hívják) tökéletes ellentéte Chiakinak: topis, ápolatlan (bűzlik!), gyerekes, szegény család lánya (mindig elcseni mások tízóraiját), aki sose pontosan a kotta szerint játszik - pedig egy őstehetség, akinek csak a motiváció hiányzik.A fiú egy nap csodálatos zongorajátékot hall a kampuszon. Másnap - túl egy szakításon - ugyanerre a játékra ébred egy szemétdombon - vagyis Nodame lakásán, ami történetesen közvetlenül az övé mellett található. Nemsokára azon kapja magát, hogy kitakarítja a lány lakását, együtt tanul vele, és esténként finom vacsorát készít neki. Miközben Nodame fülig szerelmes Chiakiba, a fiú csak a lány zenéjét tudja szeretni. Valami mégis elkezdődik közöttük, és ez mindkettejüket átformálja.(Animeaddicts)
A második évadban folytatódnak a kalandok DE Párizsban :) A kapcsolatok tovább bonyolódnak.De igazán csak a 3.évadban bontakoznak ki :)

Részek Online :

1.évad - HUN. szinkron
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
2.évad PARIS-HEN - Felirat
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
3.évad FINALE - felirat
A felirat minőségével nem igazán vagyok megelégedve mert nem jól olvasható.Aki teheti inkább töltse le.(http://frostii.net/2010/06/14/nodame-cantabile-finale-batch/ - torrentes-kattins a batch torrentre.Segítséget kérhetsz tőlem)http://animeaddicts.hu/download.php?filelist.5.4414(Innen pedig a feliratot tölthetitek le) Ha ezzel kapcsolatban segítségre van szükséged csak írj nekem.
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre