2012. augusztus 8., szerda

Junjou Romantica




18  éven aluliaknak nem ajánlott! 
Talán talán idetévedt pár 10-12éves érdeklődő gyerek... nem azért írtam ki a +18at hogy még kíváncsibbá tegyelek titeket.Nem nektek való ez az anime.És ez most már a legkomolyabb.Ha a +16-ot meg is néztétek,ezt nem hiszem hogy kéne ilyen korba.Még ráértek egy kicsit :) És tudom,hogy nem szükséges ahhoz a 18at betölteni hogy megnézhessük,de túl korán se kezdjünk neki ennek az anime-nek.Remélem nem hiába koptatom a billentyűket.

Nos ehhez az anime-hez nem nagyon akarok hozzászólni >.<  Régebben láttam... na és hát nem a kedvencem.Talán azért mert nem ez a műfaj az ami nekem kell.Kitudja hogy hogy találtam meg anno ... :D Miért tettem ki?Azért mert több műfajt szeretnék kitenni.Ennyi az egész.

Misaki az egyetemi felvételijére készül, de nem éppen a legjobb eredményekkel. Annak érdekében, hogy sikeresen bejusson az általa választott iskolába, magántanár segít neki Usami-san képében. Az első találkozás Usami-sannal nem éppen olyan volt, amilyenre Misaki gondolt. A férfi ugyanis épp a fiú bátyján, Takahiro-n csimpaszkodott. Mint kiderült, a híres író, Usami szerelmes lett Takahiro-ba, de ő csak mint barát tekint rá.A történet se lenne az igazi, ha nem a főhős lenne szerelmes egy férfiba. És bizony ez nem sokáig várat magára...(Animeaddicts)
Persze egy másik páros is szerepel a történetben.Ezért kicsit katyvaszos.

Részek Online:

1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
2.évad
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész

(A feliratok összehasonlítása alapján kiderült hogy ez is Animeaddicts projekt.Viszont nem tüntették fel hogy honnan van.Az Animeaddicts videótárában nincs meg ez az anime.Így ha meg akarod köszönni a feliratot akkor ne a videó alatt tedd,hanem itt >> http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.1906 )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre