2012. augusztus 10., péntek

Hiiro no Kakera



12 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Ez egy érdekes kis történet :) Kellemesen csalódtam :) Az elején lehet érezni hogy ez egy jó kis történet.Fogalmam sincs miért... de  a legelső 5percben úgy éreztem mint ha a Vándorló Palotát nézném :) Mondjuk a rajzolása más.Később pedig kiderül hogy más.Bizony teljesen más :) De megéri megnézni :) És hé,ez egy shoujo. :) Szóval lányok... :) Ajánlom. Fiúhárem amint a kép alapján is kiderül :)  Az anime is egész új.2012-es :) A műfaja nem vígjáték.Ettől függetlenül engem megnevettetett :]

A főszereplő egy tinédzser lány (Tamaki), aki egy kis faluba látogat, visszaemlékszik a gyerekkorára, és felzárkoztatást kap a család történetéről és az őt körülvevő természetfeletti veszélyekről.Miközben a hegyoldalon sétálva egy személy várta, akit a nagyanyja küldött érte, hogy Tamakit elvigye a faluba, Tamaki találkozik egy kicsi, fehér, kerek dologgal, amelynek bot végtagjai vannak és beszél. Ám hamarosan elfut, Tamaki pedig üldözőbe veszi. Hamarosan Tamaki egy olyan helyen találja magát, ahol úgy érzi, hogy nem ebből a világból jött. Megtámadja három iszap lény, és egy férfi jön, hogy megmentse - karjával átöleli és befogja a száját, és azt mondta neki, hogy maradjon csendben.(animevideos.ucoz.hu)

Részek Online:
1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész

2.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész


16 megjegyzés:

  1. annyira szeretem*.* mikor lesz a 2.évad 2.rész?. *.*

    VálaszTörlés
  2. Amikor a fasnub lefordította :)Úgy 2-3 naponta raknak ki új fordítást.Persze több projektjük is van,szóval nem egymás után fogják a részeket csinálni.Egész gyorsan haladnak,viszont előre nem lehet tudni mikor rakják fel a részeket.Mindennap,többször nézem viszont a fansub oldalát,szóval időben kirakom .)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okéé , köszönöm.:)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Még a Chihana fansub nem fordította le.Elvileg egyszerre adnak le majd két részt.Szerintem az őszi szünetben biztosan lesz már.

      Törlés
  4. Imádom <3. Már nagyon várom a 4. részt. Annyira jó a történet :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem :) Szerintem a közel jövőben várható.A fansub rákoncentrált a mangákra a szünetben,ezért nem volt.

      Törlés
  5. 7. Rèsz mikorra várható?*--*

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok aki megakarja nézni a 7.rész az csak anyit írjonbe Hiiro no Kakera 7.rész indavideo és ott lesz lemérem tudtam segiteni na pápá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok bocsi Hiiro no Kakera 2.évad 7.rész indavideo ezt kell be írni lemérem tudtam segiteni anak aki szereti ezt a mesét

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Már fent van 1 éve,csak nagyon elmaradoztunk ezzel a bejegyzéssel.

      Törlés
  8. Szia lesz 3 . évad mert dal már van hozzá??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,én nem tudok róla :) Dal? Milyen dal? Láttam 1-2-t ami Hiiro No Kakera 3 néven van fent,de kizártnak tartom,hogy az a 3.évadból vannak. Az anime 2012-es,és ezeket a videókat is 2012-ben töltötték fel.Hírt nem találtam róla,de ettől függetlenül lehetséges,hogy jövőre lesz 3.évada.

      Törlés
  9. Imádom. Van esetleg ehhez hasonló anime még?

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre