2012. augusztus 4., szombat

Hataraki Man



14 éven aluliaknak nem ajánlott!

Nem is tudom... Ez egy semmilyen anime :) Nem marad le senki semmiről ha kihagyja.Mert nincs igaziból semmi érdekes a történetben :) Ez a sorozat is azok közé az anime-k közé tartozott amiket hajnalban sugároznak/sugároztak.Engem lekötött az anime.Persze így nagyobb emlékeim nincsenek róla.Bevallom... az utolsó részekben már volt olyan amikor belepörgettem mert untam.Unaloműzésre tökéletes.Ezt az anime-t is kettészedtem és úgy néztem meg.Egyszerűen az ember unná ha egyszerre kéne megnéznie.

Főhősnőnk Hiroko Matsukatam, aki szerkesztőként dolgozik egy vállalatnál. Nagyon szeret dolgozni, munkatársai fel is néznek rá kemény természete miatt. A munkája bár nagyon stresszes, mégsem mentheti ez fel őt a hibái alól. Rengeteget dohányzik, folyton csak dolgozik és felnőtt nő létére, aki nem is csúnya, soha sem létesít férfiakkal testi kapcsolatot. Talán azért is, mert túl sok ideje nincs rá, hiszen Hiroko nagyon komolyan veszi a munkáját és ha egy sztorit kell leadnia, akkor mindent megtesz annak érdekében, hogy a legjobb formáját nyújtsa.(Animeaddicts)

Részek Online :

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre