2012. augusztus 26., vasárnap

Elfen Lied




18  éven aluliaknak nem ajánlott!  

Nos... ez az anime nem az a gyerekeknek való,aranyosabb történetű anime.Csak horror és egy kis romantika.Az ecchi is inkább azért van hogy életszerűbb legyen az egész történet.Este én nem nagyon nézném.

Az egész történet egy Lucy nevű mutáns körül bonyolódik, aki még pár sorstársával együtt birtokában van egy olyan különleges képességnek, hogy több láthatatlan, szupererős és szupergyors kart tud kibocsátani magából, amikkel akár épületeket zúzhat porrá, embereket szelhet ketté és golyókat állíthat meg a levegőben. Dicloniusnak nevezik azokat a mutánsokat, akik erre képesek, s nevüket a fejükből kitüremkedő két kis szarvról kapták. A teljesen izolált intézetben úgy tartják őket, mint az állatokat, egyedül a különleges képességük érdekli az őket vizsgáló kutatókat, s a lányok mentális szükségleteivel senki sem törődik. Erre ők is úgy viselkednek, mint Harlow izolált majmai. Van, aki születésétől fogva el van szigetelve, van, aki a kora-gyermekkorát még emberek közt tölthette, bár szarvai miatt őt is kiközösítették, mint például Lucyt. Emiatt mindegyiküknek a végletekig eltorzult a személyisége. Fogvatartóikat mélységesen gyűlölik és a fajtájukat is ki akarják írtani, vagy istenítik, mint az egyetlen embereket, akik törődnek is velük.(Animeaddicts)

Részek Online :

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
Special

A linkeket köszönöm Crystal-nak :)

7 megjegyzés:

  1. Az a gond, hogy nem tudok hirtelen ismertetőt írni mert nem tudom hogy mikor spoilerezek és mikor nem. :S Szval bocsi ez az ismertető marad.

    De ha láttad akkor feléd 1 kérdés amit a kollégákkal sokat vitattunk. Sorry, spoiler!
    A legvégén aki a kapuban áll az Lucy lenne? Mert a Nyu formájában csak ő akarta megcsinálni az órát. Nagyon félben lett hagyva ezért nem tudjuk eldönteni. :(

    Üdvözlettel:Zoli

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj :)
    Amúgy minden anime-t láttam amit az oldalra kiposztolok.A saját véleményemet csak így tudom leírni,és csak is így tudom ajánlani az anime-t.

    Nem emlékszem pontosan.De melyik kapuban,kb hány percnél?

    VálaszTörlés
  3. A legvégén, amikor éppen együtt esznek. Akkor ugat a kutya, és Kouta kimegy megnézni hogy ki az. Az árnyékból úgy néz ki hogy Lucy az, de más véleményét is meghallgatom, azaz a tiédet. :) És a kinti fő kapunál látszódik az árnyék.

    VálaszTörlés
  4. Ja most már tudom. :)
    Én is úgy gondolom Lucy volt az :) Ha csak nem olyan akit a mangában ismerhetünk meg a folytatásban.

    VálaszTörlés
  5. A mangát olvastam végig. Teljesen eltér a manga és az anime.
    Ez egy teljesen félbehagyott project. Ha folytatták volna akkor állandó harcos, és szerelmi háromszög lett volna. Lucy, Kouta, és a Barna hajú csajszi. De azért is 100% hogy Lucy állt a kapuban, mert megcsinálta az órát. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ez az anime nagyon tetszett bár az biztos hogy nem ajánlatos bárkinek megnézni:). Még én is csak 13 éves vagyok de én természetemből adódóan bírom a durva,gyomorforgató dolgokat .Na meg nem utolsó sorba imádom meg ijeszteni az embereket és egy ilyen történetből jó sok ötletet tudok gyártani.:D

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre