2012. augusztus 19., vasárnap

Death Note

Képtalálat a következőre: „Death Note anime cover”

14 éven aluliaknak nem ajánlott!  

Ez a történet is a kedvenceim közé tartozik.Mondjuk inkább a filmet tartom jobbnak.Amúgy nem szeretem a horror-féle történeteket,ez még is az egyik kedvencem.És hogy miért?Mert a gondolatmenete fantasztikusan van felépítve.Minden ügy,és minden lépés jól ki van gondolva a történetben.Aki szereti a nyomozós dolgokat annak ez tuti be fog jönni :) Sokak látták,azonban még mindig akad olyan,akinek ez újdonság. Én már persze  mangában,anime-ben és filmben is végigfutottam rajta :)

Yagami Light egyáltalán nem átlagos középiskolás, ugyanis csodagyerek. Magasan kiemelkedik az átlag tanulók közül, írtó jó stratégiai érzékkel, felfogó képességgel és rögtönzéssel. Az ő kezébe kerül egy Death Note, vagyis a shinigamik (halálistenek) által használt könyvek egyike. A sorozatot ez az egyetlen (majd később néhány másik) könyv tartja lendületben, ennek köszönhető az egész bonyodalom és a rengeteg felfoghatatlanul egyedi fordulat. Klisé, másolatszag sehol, de még csak animés körökben is teljesen egyedi sorozat, mely az utolsó percig kiszámíthatatlan.(Animeaddicts)

Részek Online:

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész
14.rész
15.rész
16.rész
17.rész
18.rész
19.rész
20.rész
21.rész
22.rész
23.rész
24.rész
25.rész
26.rész
27.rész
28.rész
29.rész
30.rész
31.rész
32.rész
33.rész
34.rész
35.rész
36.rész
37.rész

Megnéznéd a live action-t is? Megtalálod IDE kattintva az oldalunkon!

2 megjegyzés:

  1. Szijja! Hát én most szeretném elkezdeni majd ezt az animét..de én nagyon félős vagyok!! Mondjuk úgy hogy nem nem szeretem a horrort hanem nagyon nem bírja a lelki állapotom..-_-" ezt az animét szerinted attól még megnézzem? Csak mert már régóta érdekel de minden oldalára más értékelést írnak a "korra".mivel te 14 évet írtál csak azért kérdezem. Ám 15 vagyok..^^ köszi a választ előre is :)))

    VálaszTörlés
  2. jo anime nem tul vészes benne a horor ajánlom csak a vége más volt mint amire számitotam

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre