2012. július 31., kedd

Zero No Tsukaima



16 éven aluliaknak nem ajánlott!
Nos... örök Ecchi kedvenc :D Mondhatjuk főszálnak az ecchit.Tényleg :) Sokat-sokat nevettem ezen az anime-n.Annak is örültem hogy nem csak tizen akárhány részes hanem 4évados.Romantikus is ,nagyon is és nem csak az ecchi elemei teszik jóvá ezt az anime-t.Hanem az érzelmek is. Egy igazán jó anime,remek lezárással.Nem hiszem hogy ebből csinálnak újabb évadot... :) Mindenkinek ajánlom :)  És nahát... ez is egy seinen.És? :) Jó szórakozást hozzá :)

Adott egy ország, Tristein és annak a varázslóiskolája, ahova a világ minden tájáról érkeznek nemes diákok, hogy mágiát tanulhassanak. Ennek az iskolának a tanulója az egyik főhősünk, Louise Françoise Le Blanc de La Vallière, akit csak Louise Zero-nak csúfolnak, mert minden varázslata egy robbanással végződik. Egy nap fontos dolog érkezik el a másodévesek életében, bizalmast kell idézniük. Louise is sorra kerül és elkezdi a varázslatot... itt kerül a képbe a másik főhősünk, az átlagos japán fiú, Hiraga Saito, aki épp hazafelé sétálva meglát az úton egy furcsa, zöld kört. Saito nem bír a kíváncsiságával és megérinti, mire a zöld kör magába szippantja. Amikor magához tér, egy másik világban találja magát, ahol idegen nyelven beszélő diákok veszik körbe és mielőtt észbe kaphatna, egy rózsaszín hajú lány, Louise megcsókolja. Saito hamar láncra verve találja magát, de szerencsére Louise egyik varázslata viszonylag jól sül el és végre közös nyelvet beszélnek. Saito megtudja, hogy ő ezentúl Louise szolgája és akár tetszik, akár nem, a gazdája minden kívánságát teljesítenie kell. Így kezdődnek el Louise és Saito közös kalandjai, amik közel sem lesznek egyszerűek a nem ebbe a világba szokott Saito számára...(Animeaddicts)

Részek Online:

1.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
13.rész

2.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

3.évad
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész


4.évad Final
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész


OVA de special-nak van írva :)>>  Megnézem


9 megjegyzés:

  1. Szia Tara, megint én vagyok az Zoli. :)

    A 3. évad 11. része rossz linkkel van. Itt a jó:
    http://indavideo.hu/video/Zero_No_Tsukaima_Princess_No_Rondo_11resz_magyar_felirattal

    VálaszTörlés
  2. Tara! Az anime kiváló project. :) Igaz 4 évad kellett hozzá hogy végre sikeres legyen a cél, de kiváló happy end lett a vége. :) 10/10 az értékelésem. :) Remélem lesznek még ilyen vicces és jó animék. :) ;)

    VálaszTörlés
  3. Én az összes részét élveztem :) Örültem is neki hogy 4évadra elhúzták :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett ez az anime. Bár néha sajnáltam Saito-t, hogy annyiszor kikapott :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont romantikus részeket kaptunk cserébe :D

      Törlés
  5. koszi az anime-ért a kevés anime egyike aminek tetszett a befejezése

    VálaszTörlés
  6. Szia !Én imádom ezt az animét! azt hallottam hogy lett volna 5.évad de az íroja meghalt. Márcsak két rész kellett volna :( Olyan rossz :( És mégvalami nem tudod hogy van-e ehhez hasonló anime?? Válaszodat Várom :) *-*

    VálaszTörlés
  7. Szia.
    Igaziból,pontosabban 2 kötet a mangából.Úgy,hogy végülis a befejezetlen manga miatt nem lett 5.évad az animéből.Azért egy nagyon jó,és teljes történetet alkotott meg így is Yamaguchi Noboru.Én is néztem volna még tovább.Ennyire jó anime,ami hasonló,nem hiszem,hogy van.Elég egyedi a koncepció.
    Esetleg a Rosario to Vampire,Witch Craft Works,Shakugan No Shana,Hagure Yuusha no Estetica(durvább ecchi).
    Szerintem ezek tettszenének.Mindegyikben főszerepet kap eyg lány és egy srác.Ugyan úgy vicces romantikus jeleneteket tartalmaznak,néha enyhe ecchit.

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre