2012. július 1., vasárnap

A vadon hercegnője



Ezt a rajzfilmet inkább érdekesnek mondanám.Nem vicces és romantika sem jelenik meg benne.Miyazaki Hayao alkotása.Aki látta a vándorló palotát az tudja.Na meg a Chirio szellemországban-t.Ez egy érdekes alkotás.Én 2x néztem meg.Ilyen hangulatom volt.De ahogy elkezdtem nézni nem tudtam kikapcsolni.Valahogyan megragadott az a hangulat és az a kitalált világ.Végül azt a 2 és negyed órát végigültem.

Honshu szigete, a kaotikus, forrongó Muromachi-korszak vége felé, a XV. században: Ashitaka, az évszázadok óta száműzetésben élő dicsőséges Enishi-nemzetség utolsó sarja békésen él népével egy hegyi faluban. Egy nap dühöngő, megsebzett szörnyeteg támad alattvalóira, aki az ifjú herceg halálos lövése után átkot bocsát gyilkosára. Ashitaka útnak idul, hogy megoldja a fenevad rejtélyét és megszabaduljon a végzetes átoktól: hamarosan egy pusztító háború közepén találja magát, egyik oldalon az erdőségeket irtó vaskohász közösséggel, a másikon pedig az otthonukat védő Állat-démonokkal, akiket a szépséges San hercegnő vezet.(Port.hu)

Online

Megnézem!
~Köszönöm az animeaddicts-nak hogy elérhetővé tették!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre