2012. július 1., vasárnap

Inu x Boku SS



Sokáig nem akartam megnézni ezt az anime-t.Valamiért unalmasnak találtam a képek alapján.Kifogytam az ötletekből... elkezdtem nézni.Tettszik attól függetlenül hogy eredetileg ez egy shounen vagyis fiúknak szánt történet.Hát szerintem ezt egy fiú nem nézné meg... :) Az ismertetőjét nem olvastam el megnézés előtt.Ezért nagyon furcsa volt hogy hirtelen megjelentek a fantasty elemek.De végül is jó lett

Shirakiin Ririchiyo a gazdag, jómódú és tiszteletreméltó Shirakiin-ház lánya. Az egész családban ő az egyedüli, akinek youkai-vér csörgedezik az ereiben, ezért nem is kapta meg azt a szeretetet, mint a legtöbb gyermek, vagy éppen a húga. Különlegessége miatt eddigi életében főleg szolgák, cselédek vették körül, ám mindenki csak érdekekből törődött vele. Származása miatt sokan kigúnyolták, terrorizálták, de ebből kifolyólag többen meg is védték, annak reményében, hogy a ház feje viszonozza tettüket. Ririchiyo nagyon magányos volt és szánalmasnak érezte magát, ezért - hogy erősnek tűnjön - hencegett és mindenkit megbántott. Azóta egy normális kapcsolatot se tudott létrehozni senkivel. Mégis tudja, hogy ezen muszáj változtatnia. Meg kell tanulnia, hogyan építse fel önbizalmát, majd hogyan beszélgessen másokkal.A lány önállóságra vágyva úgy dönt, hogy elköltözik családjától és ezentúl az Ayakashi Kan nevű komplexumban, azaz bérházban fog élni. Az emberek azt gondolják, hogy ez egy lakóhely komplexum a szuper gazdagoknak, ahol csak kiválasztott emberek élhetnek. Ám ez nem teljesen igaz, hiszen a ház lakói mind-mind Ririchiyóhoz hasonló vérrel rendelkeznek, hiszen őseik keveredtek egy szörnyeteggel. Éppen ezért az Ayakashi otthonban minden egyes lakó mellé kirendelnek egy titkosszolgálati ügynököt, aki megvédi őket a természetfeletti veszélyektől.Főszereplőnkhöz is érkezik egy testőr Soushi Miketsukami személyében. A lány eleinte elutasítóan viselkedik vele, hisz ő azért jött ide, hogy egyedül lehessen. Az ügynök viszont nem hátrál meg, a kutyájaként viselkedik, mindent megtesz érte. Amikor a lány belátja, hogy Miketsukami bármire képes, csak hogy mellette maradjon, már nem ellenkezik és elfogadja testőreként. A történet fő szála Ririchiyo jellemváltozását és Miketsukamival való kapcsolát követi végig. Persze a többi szereplőt is megismerhetjük és egyre több dolog lát napvilágot az Ayakashi Kanban.(Animeaddicts)


1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

2 megjegyzés:

  1. koszi hat nem nagy kedvem volt elkezdeni ezt az animét de kellemeset kellet csalodnom nagyon jo anime koszi :)

    VálaszTörlés
  2. Eleve nem nagyon kötött le ez az anime így félre raktam de amikor nem rég az egyik barátnőm emlitette úgy döntöttem, hogy újra elkezdem és nem bántam meg :) kellemesen csalódtam mert most már tetszik. Érdekes de tetszik.
    Köszi, hogy felraktad :)

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre