2012. július 27., péntek

B Gata H kei



16 éven aluliaknak nem ajánlott!

Na ez a történet aztán tényleg nem gyerekeknek van :) Legalábbis nem a 12ig terjedő korosztálynak.Eredetileg ez egy seinen.De nekem lányként sincs bajom vele.Szerintem ezt az anime-t nem sok férfi nézi meg.Vagy én vagyok furcsa? Egyébként röhejes egy történet :)

A történet egy 15 éves Yamada nevű lányról, szól aki épp elkezdett középiskolába járni. Yamada mindenkit megszégyenítő szépséggel rendelkezik -, amivel nagyon is tisztában van -, még a lányok is csak ámulnak a szépségén, hát még a fiúk. Viszont Yamada-nak van egy nagy gondja, ami nagyon zavarja. Méghozzá az, hogy ilyen külsővel még mindig szűz, ennek ellenére nagy tervei vannak a középiskolára. Szeretne összegyűjteni száz, igen, száz szexpartnert. Ezzel nem is volna még gond, csakhogy ezek mellett az óriási tervek mellett Yamada-nak még nem volt barátja, nem is csókolózott, tehát szó szerint semmit sem tud a fiúktól...(Animeaddicts)

Részek Online :

1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész

1 megjegyzés:

  1. Hát én meg megmondom őszintén, ennyit még nem kacagtam egy anime-n se, mint ezen. Köszönöm a lehetőséget, hogy megnézhettem.

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre