2016. november 21., hétfő

Uta no Prince-sama: Maji Love

ÚJ ÉVAD!



12 éven aluliaknak nem ajánlott! 

Ez egy aranyos anime szerintem :) Bár nem az a nagyon nagyon romantikus.Viszont a fiúhárem izgalmassá teszi.Ne felejtsük el, hogy végig kísér a zene és a sztárság minden pillanata.

Nanami Haruka kiskorától kezdve a nagyanyjánál élt vidékén, ahol nem volt sok ember, így elszokott a tömegtől. Egy nap, mikor bement a városba, majdnem elájult a sok ember miatt, és csak egy énekes hangja volt képes megmenteni. Ezután eldönti, hogy a neves zeneművészeti iskolába, a Saotome Akadémiára fog járni, hogy dalszövegíróvá válhasson, és egy nap dalt írhasson a bálványának, Hayato-samának. Azonban már a felvételi napján problémákba ütközik, ugyanis elkésik, és nem akarják beengedni. Két fiú siet a segítségére, Ittoki Otoya és Ren Jinguuji. Miután nagy nehezen sikerül bejutnia a felvételire, fel is veszik és Nanami hivatalosan a Saotome Akadémia tanulója lesz. Az akadémián találkozik további négy fiúval, Hijirikawa Masatoval, Kurusu Shou-val, Shinomiya Natsukival és Ichinose Tokiyavál (aki Hayato-sama fiatalabbik ikertestvére). Továbbá egy barátnőt is talál, akivel a felvételi napján ismerkedett meg, és aki a szobatársa is lesz, Shiboya Tomochikát. Nanaminak még sok problémával kell szembenéznie az akadémián, ugyanis van néhány alapvető hiányossága a zene terén... Azt hiszem, nem árulok el sokat azzal, hogy lesz gondja bőven egy ilyen akadémián, ahol gyakorlatilag bármi megtörténhet.(Animeaddicts)

Részek online:


33 megjegyzés:

  1. kérlek minél elöbb ha lehet

    VálaszTörlés
  2. Ígérném ha tudnám... viszont nem én vagyok az anime készítője így hát nem rajtam múlik...
    2013-ra ígérik és biztosan lesz.Nem tudom miért lett 2012-re írva.Szerintem elnéztem valamit.

    VálaszTörlés
  3. ez az lesz alig várom :)) már :D figyelni fogom az oldalt h meg tudjam :D

    VálaszTörlés
  4. Remélem minél hamarabb fent lesz :$ :DDDD :) <3

    VálaszTörlés
  5. 2013 van és még nincs róla hír....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áprilisra írják.De bocs,nem tehetek róla,hogy nincs róla hír...

      Törlés
    2. Biztos lesz,különben nem hirdették volna meg,és nem osztogatnának képeket...
      A címe : Uta no Prince-sama: Maji Love 2000%

      Törlés
    3. április 10-én lesz Japánban premier!!

      Törlés
    4. hohóóó akkor csak 6 nap van vissza!

      Törlés
  6. Már alig várom!^^ Remélem lesz olyan jó mint az első évada.:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik^^varom a folytatast^^:><3

    VálaszTörlés
  8. Ha lessz fojtatasa egybol toldsd fol nagyon tetcet ez az oldalis tetcik THX

    VálaszTörlés
  9. Mar avnnak 2000 % love reszek felrakhatnad oket !!!!

    VálaszTörlés
  10. Most fog jönni a 6. rész az indavideon fel van rakva 5.-ig

    VálaszTörlés
  11. Kb mikol lesz fenn a többi része?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom,még nem töltötték fel.

      Törlés
  12. A másod évad utólsó része az az elsö évad utólsó része. Gondolom véletlen és szólok :)

    VálaszTörlés
  13. imádtam az elsőt és ez is egyszerűen fantasztikus volt. Megéri egésznap gép előtt ülni és végignézni ezt az animét. Az utolsó részt szó szerint végig izgultam, örömömben sikongattam a végén pedig bár nem voltam benne a mesében énekeltem velük és a közönséggel együtt fantasztikus volt ennél jobb 2.évadja egyik ilyen zenés animének sem volt még fantasztikus. REmélem kitalálnak harmadik évadot is IMÁDTAM!!!!!!! köszi a feltöltést és mindent :D

    VálaszTörlés
  14. Válaszok
    1. Elvileg 2015-ben lesz... mivel a 2.évad most futott le nemis olyan rég.

      Törlés
  15. Imádom ezer köszi! pusssz

    VálaszTörlés
  16. imádom!!! *-* még még még!! alig várom, hogy legyen kövi évada!!! van még ehhez hasonló anime esetleg??? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a Brothers Conflict tettszene még :D Hasonló rajzolású még a Starry Sky,de az nem ennyire jó :)

      Törlés
    2. én megnéztem mind a kettőt és szeretnék még ehezekhez hasonlókat nézni tudsz még valamit??:)

      Törlés
    3. Sajnos ami ilyen stílusú,nem. /:
      Esetleg a szokásos 1srác 1lány felállásúak vannak.

      Törlés
  17. Imádom ezt az animet, a történetét, a zenéjét........... MINDENT :D :D :D <3

    VálaszTörlés
  18. Ezaz!!!!!!!!!!!! 3.éved :3 Már várom :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon imádom ezt az animét!!
    Nálam az első helyezetet kapta!! ;)
    Mindenkinek nagyon ajánlom!!!
    Nagyon jó az egész anime!! :-D

    VálaszTörlés
  20. Imádom ezt a sorozatot!! Tényleg annyira megfogott benne valami... Imádom!!!��������

    VálaszTörlés
  21. IMÁDOM♥♥♥,már alig tudtam ki várni de megérte. Akik megcsinálták Uta no Prince-sama: Maji Love NAGYON JÓ MUNKÁT VÉGEZTEK!!!
    ★★★

    VálaszTörlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre