2011. június 29., szerda

Peach Girl



 12 éven aluliaknak nem ajánlott!

Ez volt a 2. anime amit megnéztem amikor elkezdtem szeretni az anime-t,manga-t ésegész Japánt.
Egy igazán romantikus anime amiben szinte minden megvan ami egy átlagos életben is.Barát aki elárul,barát aki melléd áll,szerelem,zsarolás,osztálykirándulás és ki hitte volna hogy pont egy olyan srác lesz az igazi akit az elején ki nem állhatunk?Ez a való életben is megtörténik.Nem is olyan ritkán.Ezt az anime-t már többször is láttam.A különböző emberek ábrázolása miatt is.Az első részben már rögtön felfedeztem egy csókot ami alapján megítéltem az egészet : nem lehet rossz ez az anime.Remélem mindenkinek tetszeni fog.(Saját "leírás")
Lányoknak nagyon nagyon ajánlatos :)

Részek Online :
18.Rész PART 1 PART2
VÉGE

1 megjegyzés:

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre