2011. március 16., szerda

Vampire Knight




14 éven aluliaknak nem ajánlott!

Első animéimhez tartozik ez a történet.A lezáratlansága miatt igen dühös vagyok,de az alapsztori igazán megfogott.Valaki úgy ajánlotta nekem,amikor épp neki fogtam az animézésnek.Azóta szinkronnal is megjelent,de nem ajánlom annak megnézését :)

Történetünk úgy kezdõdik, hogy Yuki Cross elsõ emléke 6 éves korából származik, amikor is egy hideg, viharos téli napon egyedül sétál, amikor hirtelen egy vámpír megtámadja õt. De szerencséjére éppen arra jár valaki, aki megmenti õt a vámpír harapásától. Ez a valaki nem más, mint Kaname Kuran, aki szintén vámpír.
10 évvel késõbb a Cross akadémia igazgatója örökbe fogadta Yuki-t, aki mellesleg odavan megmentõjéért, Kaname-ért, aki az iskola esti tagozatának tanulója és vezetõje is (az õ segítségével tartják fent az iskola békéjét ), ráadásul õ egy *A* kategóriás vámpír, az egyik legritkább és legnemesebb csoportból.
Viszont ott van még Kiryu Zero, aki gyûlöli a vámpírokat, és akit hasonlóan magához vett Kaien, mivel szüleit és öccsét megölte egy tisztavérû vámpír. Egyébként Zero szülei híres vámpír vadászok voltak, öccsét és õt az egyik legnagyobb vámpírvadász képezte ki. Ugyanakkor Zero-nak van egy fegyvere, amit *Bloody Rose*-nak hívnak (egyébként Kaien-tõl kapta) ami a vámpírok ellen hatásos. Egyébként Zero és Yuki gyerekkori barátok és közösen végzik õrzõi munkájukat, míg egy nap Yuki arra ébred, hogy Zero már nem a régi és valamilyen oknál fogva egyre inkább hajtja...
Azonban valóban lehetséges, hogy az emberek és vámpírok egymás mellet tudnak élni, és a vámpírok ténylegesen le tudnak mondani vérszomjas vágyaikról, vagy valamiféle sötétebb igazság van a tetteik mögött? És Kaname Yuki iránti rajongása vajon mivé alakul? Talán egy tiltott szerelemmé, vagy valami, ami a múltban történt vonzza õt hozzá?(Animeaddicts)



Részek Online:

Felirattal


10 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó!
    Én azért vettem meg a mangát, hogy rajzhoz nyújtson segítséget - hogyan ábrázoljak dolgokat. Én eddig sohasem szerettem igazából az animéket, manákat.. De atyaúristen!! Ez nagyon tetszett, most épp a videókat nézem, és nagyon köszönöm, hogy kiraktad. Imáááádoooom! Anime, és Vampire Knight-függő lettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia én is már 2.-járe nézem végig és úgy sajnálom hogy anime-be nem csináltak 3.évadot de mangába sincs magyarul :'(

      Törlés
  2. Ennek örülök. :)Én is nagyon szeretem ezt az anime-t.Többször is megnéztem már.
    Az volt a legjobb hogy volt valaki olyan kedves hogy feltöltötte :)Nekem sajnos nem lenne még arra is időm.

    VálaszTörlés
  3. lesz 3 évad ??
    és ha igen mikor?

    VálaszTörlés
  4. Anime-ből sajnos nincs tovább.Azt mondák hogy ha kész lesz a manga,akkor elvileg lesz anime is,de nem tudni mikor.Nekem sem tettszik hogy ennyire lezáratlan a történet,de sajnos csak eddig van :S

    VálaszTörlés
  5. Olyan irományok persze vannak amiket fanok írtak.Állítólag Vampire Knight Destiny lesz a 3.évad címe.Az opening és az ending tudtommal megvan,csak készítik az egészet.Jelenleg ennyi info-t tudok adni róla :)

    VálaszTörlés
  6. Inkább ne csináljanak, mert a végén még az lesz, hogy Yuki Zero-val marad, aki egy nagy zéró. XD

    VálaszTörlés
  7. Én szerettem azért Zero-t.Sőt első megnézésre Kaname-t tartottam úgymond "ellenségnek".Miután másodszorra és végig néztem már teljesen Kaname oldalán álltam.Neki azért nehezebb volt az élete.

    VálaszTörlés
  8. Hát én erre nem raknák 16 os karikát,nem is ijesztő a vámpírok nem is anyira borzalmasak én egy 14-es korhatárt raknéd rá,bár 12 évesen sem lesz tőle semmi bajod!( ki mennyire félős)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az elő bejegyzés az oldalon,és akkor még nem én hoztam a korhatárt,hanem amit találtam máshol,vagy amit mondtak.
      De jó is,hogy mondod,mert átcserélem :)

      Törlés

Bármilyen hozzászólás jöhet a témához.Viszont élek azzal a lehetőséggel,hogy bármikor kitörölhetem a kommentet.
Ettől függetlenül legyetek tisztában a "szavatok" súlyával.Sosem voltam igazságtalan.

"Nem vagyok vezér, nem is akarok az lenni. Parancsolni, engedelmeskedni - a kettő összetartozik." Jean-Paul Sartre